Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 07:17:35
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1022385
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1022385 : BKR.271.15.2024 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sidra oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sidrze

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Kamil Połejko
    • Organizacja
      Gmina Sidra
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-11-21 14:03:00
    • Składania
      2024-11-29 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2024-11-29 10:10:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 152.31
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    SWZ.pdf pdf 359.75
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 271.46
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie z art. 125 ust. 1.doc doc 63
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 58
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 2 do SWZ - Wzór umowy.docx docx 50.21
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór oferty.docx docx 37.18
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 6 do SWZ- Wykaz posiadanych pojazdów.doc doc 20.5
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 7 do SWZ- Zobowiązanie.doc doc 19
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 8 do SWZ - Protokół kontoli segregacji odpadów.docx docx 15.43
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 9 do SWZ - Umowa powierzenia przetwarzania danych.docx docx 20.48
    2024-11-21 14:03:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - 25.11.2024.pdf pdf 271.33
    2024-11-25 13:55:49
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 107.98
    2024-11-29 10:45:30
    Publiczna wiadomość
    Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 108.89
    2024-12-05 08:55:39
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2024-12-05 08:55:39
    Kamil Połejko Zamawiajacy- Gmina Sidra, ul. Rynek 5, 16-124 Sidra, na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej.

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf
    2024-11-29 10:45:30
    Kamil Połejko Zamawiający- Gmina Sidra, ul. Rynek 5, 16-124 Sidra przekazuje informację z otwarcia ofert.

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf
    2024-11-29 10:00:00
    Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 770 000,00 zł.
    2024-11-25 13:55:49
    Kamil Połejko Zamawiający, zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r.
    poz. 1320.), informuje o zmianie Załącznika nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
    Zmianie ulega dział IV pkt. 7
    Jest:
    „Monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości zamieszkałej w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, obowiązku prawidłowego, zgodnego z regulaminem przygotowania odpadów do odbioru, w terminie zgodnym z harmonogramem.
    W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości tego obowiązku podmiot odbierający odpady komunalne pozostawia karteczkę ostrzegawczą w kolorze żółtym wraz z informacją dla właściciela nieruchomości o nieprawidłowej segregacji odpadów oraz, że źle posegregowane odpady jednorazowo nie będą zabierane, a w przypadku ponownego złego posegregowania odpadów zostawia karteczkę w kolorze czerwonym oraz informację o zmianie sposobu odbioru odpadów od właściciela z selektywnie zebranych na zmieszane – tym samym informuje właściciela posesji, iż zostaje on obciążony obowiązkiem płatności za odbiór i zagospodarowanie odpadów stawką wyższą, tj. za niesegregowane odpady komunalne za miesiąc, w którym nastąpił ww. przypadek złej segregacji odpadów.
    Wyszczególniona informacja zostaje również niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji zgłoszona do Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek informacji o takiej sytuacji w formie pisemnej, załączając protokół, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) załączając dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny.”
    Zmienia się na:
    „Monitorowanie obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości zamieszkałej w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, obowiązku prawidłowego, zgodnego z regulaminem przygotowania odpadów do odbioru, w terminie zgodnym z harmonogramem.
    Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich nie dopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości. Ponadto Wykonawca w takim przypadku umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna naklejka - według wzoru Wykonawcy) informujący właściciela nieruchomości o fakcie stwierdzenia braku segregacji odpadów i dokonaniu zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu.
    Wyszczególniona informacja zostaje również niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji zgłoszona do Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek informacji o takiej sytuacji w formie pisemnej, załączając protokół, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) załączając dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty i godziny. ”

    Zamawiający załącza aktualny Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

    Zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

    Załączniki

    • Załącznik nr 1 do SW [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    226
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć