Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:47:06
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1083005
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1083005 : ZP-11-SKW-2025 Dostawa bielizny

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Zamówienia Publiczne
    • Organizacja
      Służba Kontrwywiadu Wojskowego
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-25 12:05:00
    • Składania
      2025-04-02 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-04-02 09:05:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    SWZ.pdf pdf 6151.05
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 4_Oświadczenie Wykonawcy.docx docx 16.97
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 5_Oświadczenie - sankcje.docx docx 23
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 1.1 – formularz ofertowy Część 1.doc doc 64
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 1.2 – formularz ofertowy Część 2.doc doc 64
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 1.3 – formularz ofertowy Część 3.doc doc 64
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 1.4 – formularz ofertowy Część 4.doc doc 65
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 1.5 – formularz ofertowy Część 5.doc doc 65
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 1.6 – formularz ofertowy Część 6.doc doc 64
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Zał. nr 1.7 – formularz ofertowy Część 7.doc doc 65
    2025-03-25 12:05:00
    Postępowanie
    Pytania i odpowiedzi 2 i 3.pdf pdf 197.96
    2025-03-27 14:39:11
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 671.68
    2025-04-02 12:15:03
    Publiczna wiadomość
    Informacja o unieważnieniu.pdf pdf 62.17
    2025-04-23 14:56:10
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-23 14:56:10
    Zamówienia Publiczne Informacja o unieważnieniu.

    Załączniki

    • Informacja o unieważ [...].pdf
    2025-04-02 12:15:03
    Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf
    2025-04-02 09:00:00
    Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia objętego wnioskiem:
    - w wysokości 450 000,00 zł (brutto), w tym w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych, kwotę na sfinansowanie:
    na część nr 1 w wysokości: 25 000,00 zł (brutto).
    na część nr 2 w wysokości: 40 000,00 zł (brutto).
    na część nr 3 w wysokości: 195 000,00 zł (brutto).
    na część nr 4 w wysokości: 75 000,00 zł (brutto).
    na część nr 5 w wysokości: 90 000,00 zł (brutto).
    na część nr 6 w wysokości: 10 000,00 zł (brutto).
    na część nr 7 w wysokości: 15 000,00 zł (brutto).
    2025-03-27 14:39:11
    Zamówienia Publiczne Komunikat publiczny w załączniku.

    Załączniki

    • Pytania i odpowiedzi [...].pdf
    2025-03-27 10:51:01
    Zamówienia Publiczne Zgodnie z załączonymi WTU i WDTT Zamawiający na podstawie
    art. 137 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyjaśnia i zmienia treść SWZ w pkt. IV ppkt. 10, w następujący sposób:
    10. Podział zamówienia na części.
    Zamówienie zostało podzielone na 7 niżej wymienionych części, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania:
    Część nr 1 – Skarpety letnie w ilości 2000 par + do 50 par w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WDTT- 538/MON stanowiącą załącznik nr 2.1 do SWZ
    kod CPV – 18317000-4
    Część nr 2 – Skarpety zimowe w ilości 2000 par + do 50 par w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WDTT- 539/MON stanowiącą załącznik nr 2.2 do SWZ
    kod CPV – 18317000-4
    Część nr 3 – Bielizna letnia długa w ilości 500 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WDTT- 505T/MON stanowiącą załącznik nr 2.3 do SWZ
    kod CPV – 18310000-5
    Część nr 4 – Bielizna specjalna letnia WS w ilości 300 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WTU – 74/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.4 do SWZ
    kod CPV – 18310000-5
    Część nr 5 – Bielizna specjalna zimowa WS w ilości 300 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WTU - 75/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.5 do SWZ
    kod CPV – 18310000-5
    Część nr 6 – Skarpetki letnie WS w ilości 200 par sztuk + do 50 par w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WTU- 76/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.6 do SWZ
    kod CPV – 18317000-4
    Część nr 7 – Skarpetki zimowe WS w ilości 200 par sztuk + do 50 par w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WTU- 77/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.7 do SWZ
    kod CPV – 18317000-4
    Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej części, kilku lub wszystkich części zamówienia.

    III. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT POZOSTAJE BEZ ZMIAN.
    2025-03-26 09:28:23
    Zamówienia Publiczne Zamawiający – Służba Kontrwywiadu Wojskowego z siedzibą przy ul. Wojciecha Oczki 1 w Warszawie, na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą informuje, że do Zamawiającego wpłynęło pytanie do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) od potencjalnego Wykonawcy,
    w brzmieniu przytoczonym poniżej. I. Pytanie do postępowania: „Zamawiający w rozdziale IV ust. 10 SWZ wskazał podział zamówienia na części, jednak pojawiają się rozbieżności pomiędzy opisanymi produktami a oznaczonymi wzorami MON,
    co może budzić wątpliwości co do jednoznacznej interpretacji zamówienia. W szczególności: „Cześć nr 4 - bielizna specjalna letnia WS w ilości 300 kompletów - do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WTU - 505T/MON stanowiącą załącznik nr 2.4 do SWZ” Zgodnie z opisem, produkt ma odpowiadać wzorowi 505T/MON, który dotyczy bielizny letniej długiej. Prosimy o potwierdzenie, czy jest to właściwy wzór dla tej części zamówienia, czy też zamawiający miał na myśli inny wzór.
    „Cześć nr 5 - bielizna specjalna zimowa WS w ilości 300 kompletów - do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT - 518L/MON stanowiącą załącznik nr 2.5 do SWZ” W opisie wskazano, że ta część dotyczy bielizny specjalnej zimowej WS, natomiast powołano się na wzór 518L/MON, który dotyczy bielizny letniej. Prosimy o wskazanie, jaki wzór należy uwzględnić przy realizacji
    tej części zamówienia. „Cześć nr 6 - Skarpetki letnie WS w ilości 200 par sztuk - do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT – 304A/MON stanowiącą załącznik nr 2.6 do SWZ” W SWZ powołano wzór WDTT – 304A/MON, który w rzeczywistości dotyczy koszulki polowej, a nie skarpetek letnich. Prosimy o wyjaśnienie, jaki właściwy wzór powinien zostać przyjęty.
    „Cześć nr 7 - Skarpetki zimowe WS w ilości 200 par sztuk - do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT – 304A/MON stanowiącą załącznik nr 2.7 do SWZ” Podobnie jak powyżej, wskazany wzór WDTT – 304A/MON dotyczy koszulki polowej. Prosimy o doprecyzowanie, jaki wzór należy uwzględnić dla tej części zamówienia. W związku z powyższymi rozbieżnościami zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie i wskazanie właściwych wzorów MON, które powinny być zastosowane przy realizacji poszczególnych części zamówienia.”
    II. ODPOWIEDZI NA PYTANIA
    Zgodnie z załączonymi WTU i WDTT Zamawiający na podstawie art. 137 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyjaśnia (zmienia) treść SWZ w pkt. IV ppkt. 10, w następujący sposób:
    "10. Podział zamówienia na części.
    Zamówienie zostało podzielone na 7 niżej wymienionych części, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania:
    Część nr 1 – Skarpety letnie w ilości 2000 par + do 50 par w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WDTT- 538/MON stanowiącą załącznik nr 2.1 do SWZ
    kod CPV – 18317000-4
    Część nr 2 – Skarpety zimowe w ilości 2000 par + do 50 par w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WDTT- 539/MON stanowiącą załącznik nr 2.2 do SWZ
    kod CPV – 18317000-4
    Część nr 3 – Bielizna letnia długa w ilości 500 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WDTT- 505T/MON stanowiącą załącznik nr 2.3 do SWZ
    kod CPV – 18310000-5
    Część nr 4 – Bielizna specjalna letnia WS w ilości 300 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WTU – 74/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.4 do SWZ
    kod CPV – 18310000-5
    Część nr 5 – Bielizna specjalna zimowa WS w ilości 300 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 75/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.5 do SWZ
    kod CPV – 18310000-5
    Część nr 6 – Skarpetki letnie WS w ilości 200 par sztuk + do 50 par w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WDTT- 76/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.6 do SWZ
    kod CPV – 18310000-5
    Część nr 7 – Skarpetki zimowe WS w ilości 200 par sztuk + do 50 par w ramach prawa opcji.
    Zgodnie z WDTT- 77/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.7 do SWZ
    kod CPV – 18310000-5
    Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej części, kilku lub wszystkich części zamówienia."

    III. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT POZOSTAJE BEZ ZMIAN.

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    427
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć