- Strona główna
- Postępowanie ID 1092102
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1092102 :
1/2025 Częściowa naprawa dachu w Szkole Podstawowej nr 24 im. Norberta Kroczka w Zabrzu
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Zając
-
Organizacja
-
OddziałZAMAWIAJĄCY SZKOŁA PODSTAWOWA NR 24 IM. NORBERTA KROCZKA W ZABRZU
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-08 14:47:00
-
Składania2025-04-16 14:45:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest częściowa naprawa dachu w Szkole Podstawowej nr 24 im. Norberta Kroczka w Zabrzu.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a). wymiana dachówek
b). przełożenie na sucho dachówki ceramicznej
c). uzupełnienie na sucho dachówki ceramicznej
d). uszczelnienie kitem
e). rozebranie i uzupełnienie obróbek blacharskich
f). wywóz i utylizacja gruzu
g). usługa podnośnikiem koszowym
h). demontaż i montaż rynien.
2. Sposób przygotowania oferty:
a). szczegółowy kosztorys ofertowy należy opracować zgodnie z załącznikiem do postępowania stanowiącym przedmiar robót i w takiej wersji załączyć do oferty,
b). oferta ma obejmować całe zamówienie
c). oferta powinna zawierać cenę netto i brutto
d). cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres trwania zlecenia.
3. Opis pozostałych wymagań:
a). materiały budowalne niezbędne do wykonania robót powinny posiadać wymaganą jakość (nowe, gatunek I) oraz właściwości i cechy techniczne zgodne z Polskimi Normami oraz szczegółowymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie w odniesieniu do placówek oświatowych,
b). wykonawca robót przy zakupie każdej partii materiałów budowlanych powinien pobierać od sprzedawcy niezbędne, aktualne dokumenty, tj. atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa zgodności i dopuszczenia ich do stosowania w budownictwie,
c). okres udzielonej gwarancji: minimum 36 miesięcy.
4. Termin wykonywania prac: od 19 maja, czerwiec 2025 r.
Zainteresowanych zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 271 16 35
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
