- Strona główna
- Postępowanie ID 1095818
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1095818 :
ZO/04/2025 PRZEPROWADZENIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW WÓZKÓW WIDŁOWYCH W ZAKŁADZIE ODZYSKU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW UL. MILOWICKA 7A KATOWICE
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Trzaski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-16 07:33:00
-
Składania2025-05-05 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-05 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Katowice, dn 14.04.2025 r.
MPGK - DZIAŁ ZO/04/2025
dział/nr postępowania /rok
Zapytanie ofertowe
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Katowicach zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na zamówienie pn: „ PRZEPROWADZENIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW WÓZKÓW WIDŁOWYCH W ZAKŁADZIE ODZYSKU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW UL. MILOWICKA 7A KATOWICE,
Nr sprawy ZO/04/2025
Szczegółowe warunki techniczne przedmiotu zamówienia opisane zostały w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania (Opis Przedmiotu Zamówienia).
Wymagania dodatkowe:
…………………………………………………………………………………………………………
Gwarancja: 1. Na wykonane usługi serwisowe Wykonawca udziela gwarancji na okres:
a) 3 miesięcy lub czas pracy 300 godzin w zależności co nastąpi wcześniej licząc od daty podpisania stosownego protokołu z wykonanej usługi.
Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancyjnym do bezpłatnej naprawy ujawnionych usterek oraz poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych, w tym kosztów niezbędnych materiałów. Usterki o których mowa zostaną usunięte do 5 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia ich Wykonawcy przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach (brak dostępności części zamiennych, konieczność skorzystania z usług firm trzecich itp) termin ten może ulec wydłużeniu po akceptacji Zamawiającego.
W przypadku, gdy sprzedawca lub producent części zamiennych, materiałów lub podzespołów udzielił dłuższego okresu gwarancji na zakupione (nowe lub regenerowane) części zamienne, materiały lub podzespoły, obowiązują warunki gwarancji określone przez ich sprzedawcę lub producenta.
W przypadku braku realizacji naprawy gwarancyjnej w w/w terminie i pisemnym (lub za pomocą poczty elektronicznej), bezskutecznym upomnieniu Wykonawcy o konieczności usunięcia awarii Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia naprawy gwarancyjnej innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy bez potrzeby uzyskania upoważnienia sądowego.
Termin wykonania zamówienia: Wykonawca przystąpi do przeglądu okresowego na podstawie pisemnego zgłoszenia lub wiadomości e mail na podany adres w ciągu 7 dni od otrzymania zgłoszenia.
Strony ustalają, że przeglądy okresowe Wykonawca będzie wykonywał z częstotliwością zgodną z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami.
Kryterium Wyboru:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium cena 100%
Warunki płatności: Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Faktury będą wystawione przez Wykonawcę na podstawie protokołów z wykonanych usług.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Termin składania ofert upływa z dniem 05.05.2025 r.
Wypełniony Formularz Ofertowy proszę dołączyć w formie załącznika.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert. W takim przypadku wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców będą odnosiły się do zmienionego terminu.
Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później niż do 5 dni od przekazania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wszystkie Załączniki (podobnie jak oferta) winny być własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz opatrzone pieczęcią firmy.
W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt:
• kwestie formalne tel. Daniel Urbański; tel 506 493 367; e-mail: daniel.urbanski@mpgk.com.pl
• kwestie techniczne: Aleksander Bigewski; tel: 668 409 610; e-mail: aleksander.bigewski@mpgk.com.pl; Piotr Trząski tel. 32 3587 695 e-mail: piotr.trzaski@mpgk.com.pl
ZAŁĄCZNIKI:
Opis przedmiotu zamówienia
Wzór formularza ofertowego
Projekt umowy
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 3587 695
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
