Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 19:50:01
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1095818
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1095818 : ZO/04/2025 PRZEPROWADZENIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW WÓZKÓW WIDŁOWYCH W ZAKŁADZIE ODZYSKU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW UL. MILOWICKA 7A KATOWICE

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Piotr Trzaski
  • Organizacja
    Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Katowicach
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-04-16 07:33:00
  • Składania
    2025-05-05 12:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-05-05 12:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Katowice, dn 14.04.2025 r.

MPGK - DZIAŁ ZO/04/2025

dział/nr postępowania /rok

Zapytanie ofertowe

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Katowicach zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na zamówienie pn: „ PRZEPROWADZENIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW WÓZKÓW WIDŁOWYCH W ZAKŁADZIE ODZYSKU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW UL. MILOWICKA 7A KATOWICE,

Nr sprawy ZO/04/2025


Szczegółowe warunki techniczne przedmiotu zamówienia opisane zostały w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania (Opis Przedmiotu Zamówienia).

 

Wymagania dodatkowe:

…………………………………………………………………………………………………………

Gwarancja:                                                                                                                                                                          1. Na wykonane usługi serwisowe Wykonawca udziela gwarancji na okres:

a) 3 miesięcy lub czas pracy 300 godzin w zależności co nastąpi wcześniej licząc od daty podpisania stosownego protokołu z wykonanej usługi.


  1. Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancyjnym do bezpłatnej naprawy ujawnionych usterek oraz poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych, w tym kosztów niezbędnych materiałów. Usterki o których mowa zostaną usunięte do 5 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia ich Wykonawcy przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach (brak dostępności części zamiennych, konieczność skorzystania z usług firm trzecich itp) termin ten może ulec wydłużeniu po akceptacji Zamawiającego.


  1. W przypadku, gdy sprzedawca lub producent części zamiennych, materiałów lub podzespołów udzielił dłuższego okresu gwarancji na zakupione (nowe lub regenerowane) części zamienne, materiały lub podzespoły, obowiązują warunki gwarancji określone przez ich sprzedawcę lub producenta.

  2. W przypadku braku realizacji naprawy gwarancyjnej w w/w terminie i pisemnym (lub za pomocą poczty elektronicznej), bezskutecznym upomnieniu Wykonawcy o konieczności usunięcia awarii Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia naprawy gwarancyjnej innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy bez potrzeby uzyskania upoważnienia sądowego.




 

Termin wykonania zamówienia: Wykonawca przystąpi do przeglądu okresowego na podstawie pisemnego zgłoszenia lub wiadomości e mail na podany adres w ciągu 7 dni od otrzymania zgłoszenia.

Strony ustalają, że przeglądy okresowe Wykonawca będzie wykonywał z częstotliwością zgodną z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami.

 


Kryterium Wyboru:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium cena 100%

 

Warunki płatności: Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Faktury będą wystawione przez Wykonawcę na podstawie protokołów z wykonanych usług.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Termin składania ofert upływa z dniem 05.05.2025 r.

 Wypełniony Formularz Ofertowy proszę dołączyć w formie załącznika.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert. W takim przypadku wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców będą odnosiły się do zmienionego terminu.

Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później niż do 5 dni od przekazania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Wszystkie Załączniki (podobnie jak oferta) winny być własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz opatrzone pieczęcią firmy.

W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt:

•           kwestie formalne tel. Daniel Urbański; tel  506 493 367; e-mail: daniel.urbanski@mpgk.com.pl

•           kwestie techniczne: Aleksander Bigewski; tel: 668 409 610; e-mail: aleksander.bigewski@mpgk.com.pl; Piotr Trząski tel. 32 3587 695 e-mail: piotr.trzaski@mpgk.com.pl

 

ZAŁĄCZNIKI:

  1. Opis przedmiotu zamówienia

  2. Wzór formularza ofertowego

  3. Projekt umowy



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 3587 695  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
UMOWA.pdf pdf 137.46
2025-04-16 07:33:00
Postępowanie
FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 2.pdf pdf 169.94
2025-04-16 07:33:00
Postępowanie
OPZ - ZAŁĄCZNIK NR 1.pdf pdf 930.87
2025-04-16 07:33:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 PRZEPROWADZENIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW WÓZKÓW WIDŁOWYCH W ZAKŁADZIE ODZYSKU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW UL. MILOWICKA 7A KATOWICE - 1 usługa - 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2772 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Wykonawca przystąpi do przeglądu okresowego na podstawie pisemnego zgłoszenia lub wiadomości e mail na podany adres w ciągu 7 dni od otrzymania zgłoszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wartość części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych powinna być wliczona w cenę oferty. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
355

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć