Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 15:17:36
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1120322
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1120322 : KSr-IX.271.26.2025 Badania zanieczyszczenia gleby i ziemi na terenie miasta Poznania – aktualizacja Wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Marlena Łakoma
  • Organizacja
    Miasto Poznań
  • Oddział
    Wydział Klimatu i Środowiska
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-06-04 13:53:00
  • Składania
    2025-06-10 11:00:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Nazwa zamówienia:

Badania zanieczyszczenia gleby i ziemi na terenie miasta Poznania – aktualizacja Wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.      Zapoznanie się z dokumentacją będącą w posiadaniu Wydziału Klimatu i Środowiska w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy w siedzibie Wydziału lub przekazanie jej drogą mailową Wykonawcy, dla terenu wytypowanego do analizy i badań:

-       nieruchomość przy ul. Folwarcznej  – działki nr 10/2 (ark. 01, obręb: Kobylepole), o łącznej powierzchni 10, 7342 ha

2.    Wykonanie badań gruntu i wód gruntowych w zakresie występowania metali ciężkich (As, Ba, Cr, Sn, Zn, Cd, Co, Cu, Mo, Ni, Pb, Hg) oraz substancji ropopochodnych (suma węglowodorów C6 – C12 składników frakcji benzyn, C12 – C35  składników frakcji oleju, BTEX, WWA) dla terenu o łącznej powierzchni 10, 7342  ha:

-       Pobór 20 zbiorczych próbek gruntu (15 pojedynczych próbek na 1 zbiorczą) (z gł. 0,0 ÷ 0,25 m p.p.t.),

-       Wykonanie 20 otworów badawczych i pobór 4 pojedynczych próbek gruntu z każdego otworu (z gł. od 0,25 ÷ gł. 6,0 p.p.t.), przy czym jedna próbka powinna być pobrana
z warstwy gruntu nad zwierciadłem wody,

-       pobór 1 próbki wody gruntowej z każdego otworu, w którym nawiercono wody gruntowe,

-       wykonanie badań laboratoryjnych.

3.    Opracowanie dokumentacji – raportu z badań środowiskowych w formie wydruku (3 egz.)  oraz na nośniku elektronicznym,

a)    raport z badań środowiskowych winien zawierać wyniki badań oraz ocenę stanu środowiska gruntowo-wodnego w odniesieniu do obowiązujących przepisów:

-       dla gruntów: § 3 ust. 3 pkt 1) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 01.09.2016 r. w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1395),

-       dla wód gruntowych: rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w sprawie kryteriów i sposobu oceny jednolitych części wód podziemnych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 2148),

b)    raport winien zawierać mapę uwzględniającą lokalizację otworów badawczych
i miejsc poboru próbek, wraz z zaznaczeniem miejsc, w których stwierdzono przekroczenia dopuszczalnych zawartości w glebie i ziemi substancji powodujących ryzyko.

 

Badania gleby i ziemi należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 01.09.2016 r. w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1395).

 

Wymagania: warunkiem realizacji zadania jest wykonanie badań przez laboratorium, o którym mowa w art. 147a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2025, poz. 647.).


 

 

    2. Termin wykonania zamówienia:

Strony ustalają termin zakończenia czynności, o których mowa w pkt.1 Zapytania ofertowego najpóźniej do dnia 16.09.2025 r., natomiast termin wykonania umowy ustala się na 30.09.2025 r.


    3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).

    4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Wymagania, które muszą spełnić Wykonawcy, żeby wziąć udział w postępowaniu:

1)    samodzielnie lub jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiada akredytację wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji lub zagraniczne certyfikaty akredytacji, wystawiane przez jednostki akredytujące będące sygnatariuszami wielostronicowego porozumienia EA lub ILAC w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2022, poz. 2556 ze zm.) w zakresie poboru gruntu i wód gruntowych do badań fizycznych i chemicznych.

2)    Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z jednej z następujących dziedzin: geologia, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, towaroznawstwo, ochrona środowiska, kształtowanie środowiska lub pokrewne z wyżej wymienionymi.


  5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.

   8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 

    6. Zasady płatności:

    Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT, tzw. biała lista.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    6) Zamawiający skontaktuje się wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisu przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4080 lub 61 878 4941.

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Polityka ISO.pdf pdf 192.32
2025-06-04 13:53:00
Postępowanie
załącznik_Formularz ofertowy.docx docx 15.88
2025-06-04 13:53:00
Przedmiot zamówienia
Zestawienie zapytań i odpowiedzi.pdf pdf 220.42
2025-06-06 07:52:12
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-06-06 07:52:12
Marlena Łakoma Dzień dobry,
w związku z otrzymaniem pytań do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający w załączeniu publikuje zestawienie pytań i odpowiedzi.

Załączniki

  • Zestawienie zapytań [...].pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za wykonanie badania Proszę o podanie kwoty całkowitej za wykonanie usługi zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu ofertowym

załącznik_Formularz [...].docx

1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2772 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - zgodnie z pkt. 2 Zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Warunki udziału w postępowaniu - Załączenie do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt. 4 Zapytania ofertowego. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
201

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć