Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 05:07:22
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 886322
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 886322 : WGN.6870.4.2024 Wykonanie prac szacowania nieruchomości dla potrzeb Miasta Łomża, Miasta Łomża na Prawach Powiatu i Skarbu Państwa.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Sławomir Jabłonowski
    • Organizacja
      Miasto Łomża
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-02-09 13:07:00
    • Składania
      2024-02-19 12:00:00
    • Otwarcie ofert
      2024-02-19 12:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,

    Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

     

    Zamawiający Miasto Łomża z siedzibą Urząd Miejski w Łomży, Plac Stary Rynek 14,  18-400 Łomża, zaprasza do złożenia oferty na:   Wykonanie prac szacowania nieruchomości  dla potrzeb Miasta Łomża, Miasta na prawach powiatu i Skarbu Państwa

      

    1.         Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest świadczeniu usług dotyczących wyceny nieruchomości dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w 2024 roku w następujących częściach:

    1.    Aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Miasta Łomża, Miasta na prawach powiatu i Skarbu Państwa – 68 szt.

    2.    Sprzedaż lokali komunalnych - 7 szt.

    3.    Wycena prawa własności nieruchomości zabudowanych ze składnikami – 5 szt.

    4.    Wycena prawa własności nieruchomości niezabudowanych (w tym ze składnikami) – 30 szt.

    5.    Ustalenie wartości służebności ustanawianych na nieruchomościach – 15 szt.

    6.    Ustalanie wartości nieruchomości do odszkodowania za przejęcie z mocy prawa pod drogę publiczną – 10 szt.

    7.    Ustalanie wartości nieruchomości w związku przejęciem ich pod drogi publiczne w ramach decyzji ZRID – 5 szt.

    8.    Ustalenie wzrostu wartości z tytułu podziału nieruchomości do ustalenia opłat adiacenckich zgodnie z wykazem (23 szt. podziały)

    9.    Ustalenie wzrostu lub spadku wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do ustalenia renty planistycznej lub odszkodowania - 5 szt.

    10.  Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej do ustalenia opłat adiacenckich – 23 szt. (ul. Wesoła sięgacz 5 dz. i ulica Jasna 18 dz.)

    11.  Sporządzenie opinii o wartości dowolnej nieruchomości – 10 szt.

    2.         Warunki dopuszczające Wykonawcę do złożenia oferty oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (przy czym stawianie warunków udziału nie jest obowiązkowe)*

    Wykonawca musi posiadać uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, które potwierdza poprzez złożenie informacji o numerze świadectwa uprawnień zawodowych.

    3.         Kryteria oceny ofert – cena - 100%

    a)      Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny ofertowej brutto – 100% w każdej części zamówienia

    b)      Oferta w kryterium cena oferty może otrzymać maksymalnie 100 pkt.  

    c)       Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie).

    d)      Oferta najtańsza otrzyma 100 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:  Cn = Cmin./Cbad. X 100 pkt gdzie:  

    Cn- ilość punktów oferty badanej w kryterium cena ofertowa brutto. 

    Cmin. - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich złożonych ofert podlegających ocenie (niepodlegających odrzuceniu). 

    Cbad.- cena (brutto) oferty badanej (ocenianej).  100 pkt. - wskaźnik stały, waga kryterium 

    e)      Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę. 

    f)       Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie        w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 

    g)      Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 

     

    4.         Termin i sposób składania ofert: 

    Ofertę należy przekazać przez formularz elektroniczny za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza do dnia 14.02.2024 r. do godz. 12.00.

    5.         Termin realizacji zamówienia

    Wykonawca będzie sporządzać i dostarczać kompletne operaty do siedziby Zamawiającego  w terminie nie późniejszym niż 21 dni od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego drogą telefoniczną, pisemną pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną

    6.         Istotne postanowienia umowy 

    Wzór umowy – załączony do niniejszego zaproszenia

     

    7.         Informacja o możliwości składania ofert częściowych*

    Ofertę można złożyć na jedną , kilka lub wszystkie części zapytania ofertowego.

     

    8.         Informacji w zakresie zamówienia udziela: 

            Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami będzie prowadzona za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza   

            W przypadku pytań merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia, proszę o kontakt poprzez formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

    Informacji w zakresie zamówienia udziela: Sławomir Jabłonowski – tel. 862156828

     

    W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    •                  tel. 22 101 02 02

    •                  e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

     

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie  zamieszczona na platformie zakupowej pod adresem:  https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza  

     

    9.         Zamawiający poprawi w złożonej ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe,  z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem do złożenia oferty, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

     

    10.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert - w szczególności pod kątem przesłanek określonych w pkt 11 zaproszenia.  W przypadku, gdy kryterium oceny ofert jest najniższa cena, Zamawiający zastrzega sobie również prawo do wezwania do wyjaśnień i uzupełnień wyłącznie Wykonawcę, który złożył najtańszą ofertę. 

     

    11.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia oferty, jeżeli:

    -  jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,

    -  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

    -  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

    -  została złożona przez wykonawcę niezaproszonego do składania ofert,

    -  zawiera błędy w obliczeniu ceny 

    -  oferta została złożona przez Wykonawcę, którzy w przeszłości dopuścił się niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia na rzecz Urzędu, a w szczególności: 

    a)    nie wykonali zamówienia w terminie umownym, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 

    b)   dostarczyli przedmiot zamówienia o niewłaściwej jakości, 

    c)    nie wywiązali się z warunków gwarancji lub rękojmi, 

    d)   wykonana usługa, dostawa lub robota budowlana obarczona była wadą ukrytą, której usunięcie pociągnęło koszty po stronie Zamawiającego.

     

    12.      Dopuszcza się możliwość negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zaproszenie.

     

    13.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny. 

     

    14.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.)1.

     

      Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

    1)   wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

    2)   wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

    3)   wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

                                                                                                

     

                                                                                             z up. PREZYDENTA MIASTA

                                                                                                Piotr Serdyński                                                                                                                                                                                                    ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA

     

     


    KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, uprzejmie informujemy, że: 

    1.         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Łomża z siedzibą pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża e-mail: ratusz@um.lomza.pl centrala: (86) 215 67 00; 

    2.         Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Łomży, email

    a.kondraciuk@um.lomza.pl tel. 86 215 67 33, 

    3.         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą: 

    a)    na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO  w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem  o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 złotych;

    b)   na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym  z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 130 000 złotych tj.: w celu zawarcia  i prawidłowego wykonania umowy.

    4.         Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty, uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia  z administratorem.

    5.         Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do zrealizowania celu, w jakim je pozyskano  w tym przechowywane zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji danych u administratora.

    6.         W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

    7.         Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a)    dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 RODO, 

    b)   żądania sprostowania danych w przypadku, gdy są one nieprawidłowe lub niekompletne, na podstawie art. 16 RODO, - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku przedmiotowego postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa stanowiący podstawę prowadzenia przedmiotowego postępowania.

    c)    ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków,  o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

    d)   wniesienia skargi do organu nadzorczego  Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie jej danych  osobowych narusza przepisy RODO

    8.         Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a)    usunięcia danych na podstawie art.17 ust 3 lit b, d lub e RODO,

    b)   prawo przenoszenia, na podstawie art.20 RODO,

    c)    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art.21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c, a w dalszej kolejności art. 6 ust. 1 lit. b RODO

    9.         Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy  o udzielenie zamówienia publicznego.

    10.      Informacja dla Wykonawcy:

    Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu,  do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

    Do obowiązków tych należą:

    a)    obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;

    b)   obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    doc07687320240209125008.pdf pdf 2306.24
    2024-02-09 13:07:00
    Postępowanie
    doc07687420240209125041.pdf pdf 225.64
    2024-02-09 13:07:00
    Postępowanie
    doc07687520240209125102.pdf pdf 2213.74
    2024-02-09 13:07:00
    Postępowanie
    doc07687720240209125131.pdf pdf 1637.67
    2024-02-09 13:07:00
    Postępowanie
    Przetarg wycena 2023 Zaproszenie do złożenia oferty cenowej2.pdf pdf 748.6
    2024-02-09 13:07:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2024-02-22 13:54:19
    Sławomir Jabłonowski Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na przekroczenie przez oferentów kwot, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Miasta Łomża, Miasta na prawach powiatu i Skarbu Państwa 68 szt. wartość całego zamówienia 68 szt. 68 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Sprzedaż lokali komunalnych - 7 szt. wartość całego zamówienia 7 szt. 7 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Wycena prawa własności nieruchomości zabudowanych ze składnikami – 5 szt. wartość całego zamówienia 5 szt. 5 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Wycena prawa własności nieruchomości niezabudowanych (w tym ze składnikami) – 30 szt. wartość całego zamówienia 30 szt. 30 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Ustalenie wartości służebności ustanawianych na nieruchomościach – 15 szt. wartość całego zamówienia 15 szt. 15 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Ustalanie wartości nieruchomości do odszkodowania za przejęcie z mocy prawa pod drogę publiczną – 10 szt. wartość całego zamówienia 10 szt. 10 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Ustalanie wartości nieruchomości w związku przejęciem ich pod drogi publiczne w ramach decyzji ZRID – 5 szt. wartość całego zamówienia 5 szt. 5 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Ustalenie wzrostu wartości z tytułu podziału nieruchomości do ustalenia opłat adiacenckich zgodnie z wykazem (23 szt. podziały) wartość całego zamówienia 23 szt. 23 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Ustalenie wzrostu lub spadku wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do ustalenia renty planistycznej lub odszkodowania - 5 szt. wartość całego zamówienia 5 szt. 5 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej do ustalenia opłat adiacenckich – 23 szt. (ul. Wesoła sięgacz 5 dz. i ulica Jasna 18 dz.) wartość całego zamówienia 23 szt. 23 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    11 Sporządzenie opinii o wartości dowolnej nieruchomości – 10 szt. wartość całego zamówienia 10 szt. 10 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2392 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 2. Akceptujemy termin realizacji zamówienia. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Przetarg wycena 2023 [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 3. Oświadczam(y), że spełniam (y) warunki podane w zaproszeniu do złożenia oferty. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 4. Akceptuję(my) warunki zawarte we wzorze umowy. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 5. Oświadczam(y), że zapoznałem (liśmy) się z klauzulą RODO Zamawiającego. - Proszę potwierdzić wpisując "zapoznałem się" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    774

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć