- Strona główna
- Postępowanie ID 99639
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 99639 :
RZP.271.73.2017.AD „Remont umocnienia kładki dla pieszych w Elblągu przy ul. Kwiatowej – likwidacja szkód po wysokim stanie wód 18.09.2017r.”
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Dudzik
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2017-10-18 09:18:30
-
Składania2017-10-25 09:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.73.2017.AD
„Remont umocnienia kładki dla pieszych w Elblągu przy ul. Kwiatowej – likwidacja szkód po wysokim stanie wód 18.09.2017r.”
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje remont umocnienia kładki dla pieszych w Elblągu przy ul. Kwiatowej – likwidacja szkód po wysokim stanie wód 18.09.2017r.
Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) PRZEDMIAR ROBÓT
Przedmiar robót
Nazwa kosztorysu: REMONT UMOCNIENIA KŁADKI DLA PIESZYCH W UL. KWIATOWEJ – LIKWIDACJA SZKÓD PO WYSOKIM STANIE WÓD W DNIU 18.09.2017
Nazwa obiektu lub robót: OBIEKT MOSTOWY
Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3.
2) RYSUNKI
A. RYS. 1 SCHEMAT NAPRAWY ŚCIANY OPOROWEJ KORYTA RZEKI KUMIELI
B. RYS. 2 SCHEMAT PORĘCZY
Zamawiający informuje, że rysunki stanowią ZAŁĄCZNIK NR 4.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – po protokólarnym przekazaniu terenu budowy
data zakończenia – do 31 grudnia 2017 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy - kierownikiem robót branży mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, który musi posiadać:
- minimum roczne doświadczenie jako kierownik budowy,
- wymagane uprawnienia o specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia jako kierownik budowy.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę oferty należy obliczyć sporządzając KOSZTORYS OFERTOWY – ZAŁĄCZNIK NR 5 na podstawie przedmiaru robót stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3.
2. Cena (brutto) wykonania zamówienia musi zawierać:
A. koszty realizacji czynności związanych z utrzymaniem ruchu drogowego, w tym realizacji tymczasowych przejazdów i przejść dla ruchu pieszego oraz zabezpieczenie objazdów,
B. wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza, placu budowy w tym również doprowadzenie wody, energii elektrycznej do placu budowy, niezbędne zabezpieczenia, dopuszczenie do czynnych urządzeń (włączenia i wyłączenia) oraz wyposażenie obiektów w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem,
C. koszty odtworzenia konstrukcji chodników, zjazdów, jezdni i innych utwardzonych nawierzchni drogowych oraz koszty przywrócenia pozostałych terenów do stanu pierwotnego,
3. Ceny jednostkowe każdej pozycji KOSZTORYSU OFERTOWEGO – ZAŁĄCZNIK NR 5 muszą uwzględniać pełny zakres technologii oraz wszelkie materiały i sprzęt potrzebny do zrealizowania zakresu robót tej pozycji wynikające z obowiązujących norm i przepisów.
4. Cena kosztorysowa i cena jednostkowa każdej pozycji przedmiarowej podana przez Wykonawcę w KOSZTORYSIE OFERTOWYM musi uwzględniać wymagania pkt 2. Podane ceny jednostkowe z narzutami muszą obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, będącego przedmiotem zamówienia, tj. wynikające wprost z obowiązujących norm i przepisów.
5. Ceny wykonywanych robót nie będą waloryzowane.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt
cena (brutto) badanej oferty
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 25 października 2017 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2,
b) wypełniony KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony zgodnie z wymaganiami pkt V. zapytania ofertowego, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5.
VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Agnieszka Dudzik – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon 55 239 31 74, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo.
XI. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - WYKAZ OSÓB
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - PRZEDMIAR ROBÓT
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 - RYSUNKI
5. ZAŁĄCZNIK NR 5 - KOSZTORYS OFERTOWY
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.73.2017.AD
„Remont umocnienia kładki dla pieszych w Elblągu przy ul. Kwiatowej – likwidacja szkód po wysokim stanie wód 18.09.2017r.”
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje remont umocnienia kładki dla pieszych w Elblągu przy ul. Kwiatowej – likwidacja szkód po wysokim stanie wód 18.09.2017r.
Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) PRZEDMIAR ROBÓT
Przedmiar robót
Nazwa kosztorysu: REMONT UMOCNIENIA KŁADKI DLA PIESZYCH W UL. KWIATOWEJ – LIKWIDACJA SZKÓD PO WYSOKIM STANIE WÓD W DNIU 18.09.2017
Nazwa obiektu lub robót: OBIEKT MOSTOWY
Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3.
2) RYSUNKI
A. RYS. 1 SCHEMAT NAPRAWY ŚCIANY OPOROWEJ KORYTA RZEKI KUMIELI
B. RYS. 2 SCHEMAT PORĘCZY
Zamawiający informuje, że rysunki stanowią ZAŁĄCZNIK NR 4.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – po protokólarnym przekazaniu terenu budowy
data zakończenia – do 31 grudnia 2017 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy - kierownikiem robót branży mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, który musi posiadać:
- minimum roczne doświadczenie jako kierownik budowy,
- wymagane uprawnienia o specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia jako kierownik budowy.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę oferty należy obliczyć sporządzając KOSZTORYS OFERTOWY – ZAŁĄCZNIK NR 5 na podstawie przedmiaru robót stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3.
2. Cena (brutto) wykonania zamówienia musi zawierać:
A. koszty realizacji czynności związanych z utrzymaniem ruchu drogowego, w tym realizacji tymczasowych przejazdów i przejść dla ruchu pieszego oraz zabezpieczenie objazdów,
B. wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza, placu budowy w tym również doprowadzenie wody, energii elektrycznej do placu budowy, niezbędne zabezpieczenia, dopuszczenie do czynnych urządzeń (włączenia i wyłączenia) oraz wyposażenie obiektów w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem,
C. koszty odtworzenia konstrukcji chodników, zjazdów, jezdni i innych utwardzonych nawierzchni drogowych oraz koszty przywrócenia pozostałych terenów do stanu pierwotnego,
3. Ceny jednostkowe każdej pozycji KOSZTORYSU OFERTOWEGO – ZAŁĄCZNIK NR 5 muszą uwzględniać pełny zakres technologii oraz wszelkie materiały i sprzęt potrzebny do zrealizowania zakresu robót tej pozycji wynikające z obowiązujących norm i przepisów.
4. Cena kosztorysowa i cena jednostkowa każdej pozycji przedmiarowej podana przez Wykonawcę w KOSZTORYSIE OFERTOWYM musi uwzględniać wymagania pkt 2. Podane ceny jednostkowe z narzutami muszą obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, będącego przedmiotem zamówienia, tj. wynikające wprost z obowiązujących norm i przepisów.
5. Ceny wykonywanych robót nie będą waloryzowane.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt
cena (brutto) badanej oferty
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 25 października 2017 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2,
b) wypełniony KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony zgodnie z wymaganiami pkt V. zapytania ofertowego, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5.
VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Agnieszka Dudzik – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon 55 239 31 74, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do zapytania ofertowego.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo.
XI. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - WYKAZ OSÓB
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - PRZEDMIAR ROBÓT
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 - RYSUNKI
5. ZAŁĄCZNIK NR 5 - KOSZTORYS OFERTOWY
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2017-10-27
11:52:53
|
Agnieszka Dudzik |
Wybór
oferty
najkorzystniejszej
w
załączniku.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
