- Strona główna
- Postępowanie ID 1091224
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1091224 :
PN/1/IM/2025 SPRZEDAŻ UŻYWANYCH INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH w trybie przetargu nieograniczonego
Wystawiający
-
UżytkownikArkadiusz Simm
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-07 13:50:00
-
Składania2025-04-24 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-24 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Załącznik nr 3 – ogłoszenie o publicznym przetargu pisemnym
OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY UŻYWANYCH INSTRUMENTÓW
MUZYCZNYCH
Filharmonia
Sudecka im. Józefa Wiłkomirskiego w Wałbrzychu (dalej zwana: „Filharmonią”)
ogłasza sprzedaż w drodze publicznego przetargu pisemnego następujących
instrumentów muzycznych:
L.p. |
Nazwa |
Nr inwentarzowy |
Data przyjęcia do używania |
Cena wywoławcza (brutto) |
1. |
Fagot Gebr.Monnig model 214 CS Diamant, nr fabryczny 17850x |
613 |
29.12.2008 |
25 000,00 |
2. |
Fagot Gebr.Monnig model 214 CS Diamant, nr fabryczny 18018x, rok
zakupu 2008; |
612 |
29.12.2008 |
25 000,00 |
1. Instrument jest używany i nie podlega gwarancji,
Filharmonia nie udziela na Instrument rękojmi za wady.
- W przypadku
zainteresowania zakupem obu instrumentów, należy złożyć na każdy
instrument oddzielną ofertę.
3.
Warunkiem
przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny
wywoławczej. Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy numer: 41 1090 2271 0000 0001 2347 7149 w Santander
Bank Polska S.A. Wadium należy
złożyć nie później niż w dniu poprzedzającym otwarcie ofert tj. 23.04.2025r.
Terminem wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na w/w rachunek.
4. Wadium złożone przez oferentów, których oferty
nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, Filharmonia zwróci w terminie 7 dni,
od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty, zaś wadium złożone przez
oferenta, który wygrał przetarg zalicza się na poczet ceny. Wadium nie podlega
zwrotowi, w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od
zawarcia umowy sprzedaży.
5. Oferty należy składać poprzez
platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/transakcja/1091224
lub w siedzibie Filharmonii w sekretariacie ul. J. Słowackiego 4, Wałbrzych, do godz.12:00 do dnia 24.04.2025. r. w
zamkniętych kopertach z opisem „Oferta zakupu instrumentu. Nie otwierać przed
24.04.2025 godz.12:00 r.”
6. Oferta wiąże oferenta przez okres 30 dni od dnia
otwarcia oferty.
7. Oferta powinna zawierać:
a. imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i
siedzibę oferenta;
b. numer inwentarzowy instrumentu, którego dotyczy,
c. oferowaną cenę brutto i warunki jej zapłaty;
d. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem
Instrumentu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z
oględzin.
8. Filharmonia odrzuci ofertę i zawiadomi o tym
oferenta, gdy:
a. została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym
miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
b. oferta nie spełnia warunków, o których mowa w
pkt 7 lub jest ona niekompletna, nieczytelna lub budzi inne wątpliwości, zaś
złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
9. Filharmonia zastrzega sobie prawo zamknięcia
przetargu bez wybrania oferty, bez podania przyczyn.
10. Sprzedaż
nie może nastąpić za cenę niższą od ceny wywoławczej.
11. Instrument można obejrzeć w siedzibie
Filharmonii w dniach roboczych od poniedziałku do czwartku od 14.04.2025r. pomiędzy
10:00 a 12:00 do dnia 23.04.2025 r., po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr
tel. 796 206 630 lub 500 092 152.
12. Otwarcie ofert nastąpi na posiedzeniu komisji
przetargowej, w siedzibie Filharmonii, w dniu 24.04.2025r. godz. 12.05
13. Filharmonia wybierze oferenta, który zaoferował
najwyższą cenę. Jeżeli co najmniej dwóch oferentów zaoferowało tę samą cenę,
pomiędzy tymi oferentami Filharmonia będzie kontynuowała przetarg w formie
aukcji.
14. Planowany termin zawarcia umowy sprzedaży z
nabywcą: nie później niż w terminie 7 dni od dnia wyboru oferenta.
15. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w
terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Wydanie
Instrumentu następuje niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia.
16. Zakupiony instrument nie podlega zwrotowi.
17. Wszystkie koszty udziału w przetargu oraz związane z transakcją zakupu i odbioru instrumentów obciążają oferenta.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
